January 11, 2012

Mantoux & Εμβόλιο Φυματίωσης BCG

Ομολογώ ότι με το σημερινό χαρτί που μου έδωσε σήμερα η κόρη μου, αναστατώθηκα πολύ.  Το άγχος μου ξεκίνησε σκεφτόμενη ότι δεν θέλω το παιδί μου να κάνει το εμβόλιο που θα αφήσει το απαίσιο ροζ-κόκκινο στρουμπουλό σαν γεμάτο πύο σημάδι στο μπράτσο του...Ύστερα από αυτή την πρώτη επιπόλαια σκέψη, αποφάσισα να ρωτήσω κάποιες μαμάδες με μεγαλύτερα παιδιά τι έκαναν με την υπόθεση αυτή.  Εκεί ξεκίνησε το μπέρδεμα...
Άκουσα ότι το εμβόλιο έχει αλλάξει σε σχέση με αυτό που κάνανε τα παλαιότερα χρόνια και πλέον δεν αφήνει κανένα σημάδι.
Άκουσα ότι το εμβόλιο δεν σε καλύπτει 100% από την νόσο της φυματίωσης.
Άκουσα ότι πλέον με τόσους μετανάστες υπάρχει μεγάλος κίνδυνος της φυματίωσης, οπότε προληπτικά το κάνουνε.
Άκουσα ότι παιδίατρος που απέτρεψε μητέρα να κάνει το εμβόλιο της ανεμοβλογιάς, πρότεινε στην ίδια μητέρα να κάνει στο παιδί της το εμβόλιο της φυματίωσης ανεπιφύλακτα.
Και εκεί ήταν που μπερδεύτηκα εντελώς... Το μπέρδεμα συνεχίστηκε ακόμα περισσότερο όταν άρχισα να ψάχνω στο ίντερνετ.   Βέβαια διαβάζοντας τα παρακάτω, τείνω περισσότερο στο να μην κάνω το εμβόλιο στην κόρη μου. Θα ρωτήσω σαφέστατα και την παιδίατρό μου (που σήμερα δεν την έβρισκα) και θα κρίνω ανάλογα.  Σας παραθέτω τα παρακάτω άρθρα που μου φάνηκαν έγκυρα και σοβαρά και ειλικρινά θα ήθελα να μου πείτε τι θα κάνετε εσείς με το παιδί σας.
Άρθρο 1  και Άρθρο 2 καθώς και Ενημερωτικό φυλλάδιοWikipedia (Vaccines)Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (Π.Ο.Υ.) και Π.Ο.Υ. 2Π.Ο.Υ. 3Melbourne Hospital και τέλος αυτό που με κάνει να αναρωτιέμαι γιατί το αγγλικό πρόγραμμα εμβολιασμού δεν περιλαμβάνει το εμβόλιο BCG.
Καλό σας βράδυ!

Μίλησα τελικά με την παιδίατρό μου και μου είπε χωρίς φόβο και πάθος να το κάνουμε το εμβόλιο!

1 comment:

  1. Ως φαρμακοποιός έχω να πω ότι η φυματίωση έχει έξαρση τα τελευταία χρόνια και είναι σίγουρα πιο συχνή από την ανεμοβλογιά πλέον.Τουλάχιστον στα μέρη μας(κέντρο)

    ReplyDelete