January 25, 2012

Κλειστή λόγω εργασιών...

Αυτήν την εβδομάδα ( και ίσως και τις αρχές της επόμενης) η αίθουσα των υπολογιστών θα παραμείνει κλειστή λόγω εργασιών!

Βάψιμο, νέες γραμμές, νέα γραφεία, όλα (ή σχεδόν όλα) τσίλικα :) Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που σκέφτομαι να κάνω εγκαίνια!!!

Μέχρι τότε εγώ και τα παιδιά βρισκόμαστε στις αίθουσες του κάτω ορόφου. Και επειδή δεν πρέπει να χάνονται οι ευκαιρίες, να η εργασία για τα πρωτάκια:
"Οι υπολογιστές της αίθουσάς μας χρειάζονται σύνδεση!
Βάψτε και συναρμολογήστε έναν υπολογιστή και τις βασικές  του περιφερειακές συσκευές. Κολλήστε τα στο τραπέζι και ζωγραφίστε καλώδια και πρίζες."

Χθες είχα μαζί μου τη φωτογραφική μηχανή και τράβηξα ένα βιντεάκι και μερικές φωτογραφίες. Τα έργα θα στολίσουν τη νέα μας αίθουσα. Και τα πιτσιρίκια θα μάθουν τι συνδέεται με τι και τι χρειάζεται ρεύμα από την πρίζα.

Αν και τα σχέδια των μερών του υπολογιστή που τους μοίρασα ήταν δικά μου σκίτσα, εδώ σας δίνω έτοιμες εικόνες από το Διαδίκτυο. Για να σας δω. μανούλες και μπαμπάδες, ξέρετε να συνδέεται ένα υπολογιστή ή θα σας το μάθουν τα μικρά σας;

Τάξη Α' & Β' - Φύλλο εργασίας "Ο υπολογιστής μου"

No comments:

Post a Comment