February 23, 2012

Το Κόκκινο Κορδόνι

«Το γέλιο της Ηρώς και το κορδόνι της καταφέρνουν να λύσουν τα μάγια του πόνου στην καρδιά του μικρού βασιλιά. Μια μέρα της παραδίδει το βασίλειο του, ενώ ο ίδιος φεύγει με μοναδική αποσκευή τα πινέλα και τους καμβάδες του κι αρχίζει να ταξιδεύει για να ζωγραφίσει όλες τις ομορφιές του κόσμου.»

“Το κόκκινο κορδόνι” είναι ένα παραμύθι για την ομορφιά των απλών πραγμάτων που μας χαρίζουν την ευτυχία. Μεταμορφώνεται στο συμβολικό νήμα της φιλίας που ενώνει τις καρδιές των δύο παιδιών για όλη την υπόλοιπη ζωή τους...
Το www.mammycool.gr σε συνεργασία με τον εκδοτικό οργανισμό Λιβάνη και το βιβλιοπωλείο Πρωτοπορία παρουσιάζουν το βιβλίο της Βασιλικής Νευροκοπλή «Το κόκκινο κορδόνι».
Η συγγραφέας θα αφηγηθεί το παραμύθι της και η εικαστικός – παιδαγωγός Μαρίτσα Κρυσταλλάκου θα ταξιδέψει εικαστικά μαζί με τα παιδιά.
Ετοιμαστείτε για ένα απολαυστικό πρωινό! Παραμύθι και δημιουργίες για τα παιδάκια, καφεδάκι και χαλάρωση για τις μανούλες. Σας περιμένουμε!
Είσοδος ελεύθερη
Ημερομηνία: Σάββατο 3 Μαρτίου 2012
Ώρα:12:00 π.μ.
Τοποθεσία: Mediterranean Palace, Σαλαμίνος 3 & Καρατάσου, Θεσσαλονίκη (τηλ.2310 552554)
Χορηγοί εκδήλωσης:

February 20, 2012

Maske party!!!! 19-2-2012

Επεράσαμε όμορφα όμορφα όμορφα!!!!
Ένα μεγάλο μπράβο στους διοργανωτές της Αποκριάτικης γιορτής του Σχολείου μας, στον Σύλλογο Γονέων, χθες στο Nikopolis για την επιλογή του χώρου και της συνολικής εκδήλωσης .... τα παιδιά το χάρηκαν πολύ, χόρεψαν, έπαιξαν, έτρεξανννννν... Καλές απόκριες σε όλους και όλες!!!!!

February 16, 2012

Αποκριάτικος Χορός του Σχολείου μας!

Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας διοργανώνει την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου και ώρα 5:00 στο ξενοδοχείο Nikopolis (δίπλα στο Διαβαλκανικό Κέντρο) Αποκριάτικο Χορό για τα παιδιά μας.
Η πρόσκληση για τα παιδιά θα είναι 6,00 Ευρώ και θα περιλαμβάνει ένα σάντουιτς, ένα hot-dog και χυμό ενώ η πρόσκληση για τους γονείς θα είναι 4,50 Ευρώ και θα περιλαμβάνει καφέ ή νες καφέ ή τσάι ή χυμό και ένα κέικ.
Επίσης κατά την διάρκεια του χορού θα κληρωθούν ένα CD, ένα DVD και δύο skateboards. Θα μοιραστούν σερπαντίνες στα παιδιά και θα υπάρχει εμψυχωτής-διασκεδαστής καθώς και Dj.
Αν έχετε λάβει το χαρτάκι στην τσάντα του παιδιού σας, θα παρακαλούσαμε πολύ να ενημερώσετε αύριο Παρασκευή την δασκάλα/δάσκαλο του παιδιού σας αν προτίθεστε να παρευρεθείτε.
Ας τιμήσουμε με την παρουσία μας την προσπάθεια του συλλόγου μας!

January 26, 2012

Εκπαιδευτική μέθοδος Brain Teaching αλά Φουρφουράς

Η χθεσινή εκπομπή στη ΝΕΤ Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα με τίτλο Η Ελλάδα μπορεί:Μυαλά υπάρχουν ήταν μία πολύ ευχάριστη νότα σε ένα μίζερο βράδυ Τετάρτης. Με εντυπωσίασε πολύ ο δάσκαλος του απομονωμένου χωριού στην Κρήτη στην περιοχή του Φουρφουρά, που παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζει, κάνει εκπληκτική δουλειά με τους μαθητές του. Μπορείτε να επισκεφτείτε το blog του σχολείου τους εδώ
Χαζεύοντας το blog τους έπεσα σε ένα φοβερό βιντεάκι που αφορά την μέθοδο Brain Teaching. Αξίζει να το δείτε...Μιλάει για τις 3 ιδιότητες των σωμάτων βίντεο

Οργάνωση σχολικής βιβλιοθήκης. Ζητούνται εθελοντές...

Η αίθουσα που θα φιλοξενήσει τη σχολική βιβλιοθήκη είναι σχεδόν έτοιμη. Φρεσκοβαμμένη, με χαριτωμένα τραπεζάκια και καρεκλάκια και καινούριες κουρτίνες! Τα βιβλία περιμένουν να μπουν στα ράφια.

Κι εδώ είναι που χρειαζόμαστε και πάλι! Επειδή θα είναι κρίμα να χαθούν βιβλία λόγω μη καταγραφής τους και επειδή κάθε δανειστική βιβλιοθήκη έχει κάποια πρότυπα με τα οποία οργανώνει το δανεισμό (ειδικά καρτελάκια σε κάθε βιβλίο), όσοι πιστοί και πιστές προσέλθετε!


Μία ομάδα 5 γονιών θα είναι αρκετή για να αποδελτιώσει τα βιβλία και να ετοιμάσει τις ειδικές καρτέλες. Απαραίτητη πρϋπόθεση η άνεση στη χρήση του κειμενογράφου, ώστε τα στοιχεία να καταγραφούν σε ηλεκτρονική μορφή.

Περισσότερες πληροφορίες από την πρόεδρο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων Αλεξάνδρα Καμπουράκη. Για την ώρα περιμένουμε τις συμμετοχές σας...

January 25, 2012

Κλειστή λόγω εργασιών...

Αυτήν την εβδομάδα ( και ίσως και τις αρχές της επόμενης) η αίθουσα των υπολογιστών θα παραμείνει κλειστή λόγω εργασιών!

Βάψιμο, νέες γραμμές, νέα γραφεία, όλα (ή σχεδόν όλα) τσίλικα :) Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που σκέφτομαι να κάνω εγκαίνια!!!

Μέχρι τότε εγώ και τα παιδιά βρισκόμαστε στις αίθουσες του κάτω ορόφου. Και επειδή δεν πρέπει να χάνονται οι ευκαιρίες, να η εργασία για τα πρωτάκια:
"Οι υπολογιστές της αίθουσάς μας χρειάζονται σύνδεση!
Βάψτε και συναρμολογήστε έναν υπολογιστή και τις βασικές  του περιφερειακές συσκευές. Κολλήστε τα στο τραπέζι και ζωγραφίστε καλώδια και πρίζες."

Χθες είχα μαζί μου τη φωτογραφική μηχανή και τράβηξα ένα βιντεάκι και μερικές φωτογραφίες. Τα έργα θα στολίσουν τη νέα μας αίθουσα. Και τα πιτσιρίκια θα μάθουν τι συνδέεται με τι και τι χρειάζεται ρεύμα από την πρίζα.

Αν και τα σχέδια των μερών του υπολογιστή που τους μοίρασα ήταν δικά μου σκίτσα, εδώ σας δίνω έτοιμες εικόνες από το Διαδίκτυο. Για να σας δω. μανούλες και μπαμπάδες, ξέρετε να συνδέεται ένα υπολογιστή ή θα σας το μάθουν τα μικρά σας;

Τάξη Α' & Β' - Φύλλο εργασίας "Ο υπολογιστής μου"

January 11, 2012

Ελπιδοφόρο το 2012

Με πολύ χαρά και ικανοποίηση σας ενημερώνω ότι σήμερα 'παρέλασαν' από το σχολείο μας πλήθος τεχνικών και εμπειρογνωμόνων για τα διάφορα θέματα που μας απασχολούν εδώ και μήνες:
  • σιδεράς (θέλει σίδερα για να γομωθεί η εστία στη γη και να μη φύγει από εκεί εις τον αιώνα τον άπαντα) - βέβαια αυτό θέτει νέο ζητούμενο, αλλά με το σύλλογο τόσο δραστήριο δε φοβάμαι τίποτα!
  • τεχνικός δικτύου (έδωσε προσφορά σε λογικά πλαίσια και φαίνεται ότι θα ολοκληρώσει την καλωδίωση του δικτύου)
  • ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ!!! (ήμουνα παρούσα στην αυτοψία του και μου φαίνεται άξιος) - θα βιδώσει πολύμπριζα ασφαλείας 4 θέσεων (με φωτεινό διακόπτη) για κάθε θέση εργασίας και φυσικά θα συνδέσει τις κουζίνες σε νέα γραμμή ικανή να σηκώσει το φόρτο της λειτουργίας των συσκευών
  • μέλος της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου με τον αντιδήμαρχο για την εκτίμηση μιας ρωγμής στον τοίχο της αίθουσας πληροφορικής - δεν τίθεται θέμα στατικότητας, είπε ο ένας. Θα το επιδιορθώσουν (το πότε μπορεί να είναι ένα θέμα... αφού είναι σε φάση παραγγελείας υλικών)
  • βαφέας (ήρθε και είδε την αίθουσα πληροφορικής, τον ενημέρωσα για την επισκευή της ρωγμής και θα περιμένει να τελειώσει αυτό το μερεμέτι)
 Θα ήθελα να εκφράσω τη μεγάλη μου ικανοποίηση για την εντατικότατη κινητοποίηση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων. Εγώ έχω συνεργαστεί άψογα με τον Κυριάκο (μου διαφεύγει το επίθετο) και την Αλεξάνδρα Καμπουράκη και είμαστε σε συνεχή επικοινωνία. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τα πράγματα έχουν μπει στην τελική τους ευθεία.

Όσο για τους εθελοντές του ΕΛ/ΛΑΚ, με σημερινό email δηλώνουν τη διάθεσή τους να βοηθήσουν στο προγραμματιστικό κομμάτι του δικτύου (για το τεχνικό έχουν κάνει και αυτοί τις κινήσεις τους προς το δήμο). Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, έχουν θέσει την υλοποίηση του εργαστηρίου στο σχολείο μας σε πρώτη προτεραιότητα σε σχέση με άλλα θέματα που τρέχουν αυτή την στιγμή.

Να ελπίζω όσο ζω; Σίγουρα ΝΑΙ!