November 9, 2011

Κυρία, δε θέλω να κάνω υπολογιστές...

Συμβαίνει τις τελευταίες μέρες να ακούω μικρο-παράπονα από ένα-δυο πρωτάκια ότι δε θέλουν να έρθουν στο εργαστήριο. Ότι είναι κουρασμένα, βαριούνται και άλλα παρόμοια.

Καμπανάκι στα αυτιά μου ότι πρέπει να αλλάξουμε δραστηριότητα. Έλα όμως που ακόμα και η μεταφορά δεδομένων στους υπολογιστές του εργαστηρίου αποτελεί πρόβλημα προς επίλυση...

Έχω ξαναεκφράσει το παράπονό μου για το πόσο δύσκολα γίνονται τα πράγματα χωρίς τα αυτονόητα: Internet, δυνατότητα εισαγωγής δεδομένων από cd ή φλασάκι. Με κάθε τρόπο, πάντως, το υλικό που συγκεντρώνω πρέπει να μπει στους σκληρούς δίσκους των υπολογιστών. Έτσι τα πρωτάκια μας θα μπορέσουν να διαλέξουν από μία πληθώρα ασπρόμαυρων εικόνων (τις γνωστές coloring pages) για να σχηματίσουν μια δική τους ιστορία ή κάποιο από τα γνωστά παραμύθια. Αφού τις χρωματίσουν με το πρόγραμμα ζωγραφικής, θα τις εισάγουν στο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου και θα προσθέσουν διαλόγους ή αφήγηση.

Η πληκτρολόγηση, βέβαια, δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση για τα μικρά. Στα τελευταία δύο μαθήματα που ασχοληθήκαμε με αυτό, κοπιάσανε να γράψουνε το όνομά τους :) Πάντως όταν τους είπα τι τους ετοιμάζω, φάνηκαν ευχαριστημένα. Θα το δούμε στην πράξη...

4 comments:

  1. Λιγάκι δύσκολο μου φαίνεται το κομμάτι με το να γράψουν ιστορία.Λες να τα καταφέρουν τα σαϊνια μας;;;;!

    ReplyDelete
  2. Μπας και θέλουμε κανένα φλασάκι να δω τι έχουμε;

    ReplyDelete
  3. Το θέμα με τα φλασάκια είναι ότι τα μηχανάκια μου ζητάνε το driver για να εγκαταστήσουν τον εξωτερικό αυτό δίσκο! Windows98, βλέπεις!

    Ούτε εγώ περιμένω να γράψουν αφήγηση. Μπορεί να τους δίνω το κειμενάκι και να συμπληρώνουν λέξεις. Πάντως νομίζω ότι τα μπαλονάκια διαλόγου, όπως στα κόμικς, τους άρεσαν. Μια-δυο λέξεις να γράψουν, κέρδος είναι!

    ReplyDelete
  4. αυτό με τα μπαλονάκια, ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και πιστεύω ότι θα κεντρίσει το ενδιαφέρον τους.

    ReplyDelete