O Δήμος Θεσσαλονίκης καλεί όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της πόλης, να συμμετέχουν στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που έχει στόχο την ενημέρωση και
ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με το θαλάσσιο κόσμο, την ενδυνάμωση της
σχέσης πολίτη- θάλασσα και την ανάληψη δράσης για την προστασία του θαλάσσιου
περιβάλλοντος.
http://pigolampides.gr/2013/01/27/helmepa/
Επικοινωνία γονέων και κηδεμόνων των παιδιών του Β1 του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πυλαίας
January 29, 2013
January 24, 2013
Ανοιχτά Μαθήματα Γνωριμίας
Η μαμά της Λίλας από το Β1 μας ενημερώνει για το παρακάτω διήμερο που φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Όσοι θα θέλατε να δοκιμάσετε και να έρθετε σε γνωριμία με την yoga, το pilates, το aikido και όχι μόνο, ρίξτε μια ματιά...
Το Σάββατο 26 και η Κυριακή 27 Ιανουαρίου θα είναι open days στο DOJO. Το πρόγραμμα των ημερών μπορείτε να το δείτε εδώ.
Επίσης το Σάββατο 26 Ιανουαρίου στις 20:30 σας προσκαλούμε στο DOJO
έχοντας μουσική παρέα απο το hand pan της Φρανσουάζ Βινάντ,
απο το ney του Γιάννη Καρίνα και απο την εξαίσια φωνή της Αλεξίας Χρυσομάλλη.
θα χαρούμε πολύ να σας δούμε!
Φιλικά
DOJΟ
Χώρος Σωματικής Άσκησης και Αυτοβελτίωσης
17ης Νοέμβρη 81, Κωνσταντινοπολίτικα
τηλ επικοινωνίας 6945 751 710www.dojo-thessaloniki.gr
Το Σάββατο 26 και η Κυριακή 27 Ιανουαρίου θα είναι open days στο DOJO. Το πρόγραμμα των ημερών μπορείτε να το δείτε εδώ.
Επίσης το Σάββατο 26 Ιανουαρίου στις 20:30 σας προσκαλούμε στο DOJO
έχοντας μουσική παρέα απο το hand pan της Φρανσουάζ Βινάντ,
απο το ney του Γιάννη Καρίνα και απο την εξαίσια φωνή της Αλεξίας Χρυσομάλλη.
θα χαρούμε πολύ να σας δούμε!
Φιλικά
DOJΟ
Χώρος Σωματικής Άσκησης και Αυτοβελτίωσης
17ης Νοέμβρη 81, Κωνσταντινοπολίτικα
τηλ επικοινωνίας 6945 751 710www.dojo-thessaloniki.gr
December 17, 2012
"Θεοί και Ήρωες της Ελληνικής Μυθολογίας"
Μια πρωτότυπη έκθεση θα φιλοξενηθεί από τις 19 του Δεκέμβρη στο Μύλο. Τίτλος της; «Θεοί και ήρωες της ελληνικής μυθολογίας». H έκθεση καλύπτει τους τομείς των τρισδιάστατων κατασκευών της ζωγραφικής και της γλυπτικής. Στόχος είναι η έκθεση αυτή να επιτελέσει πολιτιστικό και ταυτόχρονο εκπαιδευτικό έργο, που είναι η ουσία της Τέχνης και του Πολιτισμού.
Τα εκθέματα μπορεί να δει το κοινό κάθε ηλικίας, όπως είναι οι οικογένειες, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές-φοιτητές, οι επιστήμονες, οι επαγγελματίες και οι φιλότεχνοι.
Το ωράριο λειτουργίας της έκθεσης είναι:
Τις ημέρες Δευτέρα έως και Παρασκευή: 5 το απόγευμα – 10 το βράδυ για το κοινό. Το Σαββατοκύριακο θα είναι ανοικτή από τις 11 το πρωί έως και τις 10 το βράδυ. Είσοδος 5€.
Για περισσότερες πληροφορίες, τηλεφωνείστε στο 2310 551836
December 11, 2012
Συγκέντρωση ειδών για το "Χαμόγελο του Παιδιού"
Σας ενημερώνουμε ότι ο Εθελοντικός Οργανισμός για τα παιδιά «Το Χαμόγελο
του Παιδιού», επιθυμεί να συγκεντρώσει προϊόντα για να καλύψει τις
ανάγκες των παιδιών που υποστηρίζει καθημερινά.
Η σχολική κοινότητα του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πυλαίας συμμετέχει στην παραπάνω προσπάθεια και καλεί εσάς και τα παιδιά σας να προσφέρετε από την παρακάτω ενδεικτική λίστα προϊόντων:
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων,
Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών και
Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πυλαίας.
Η σχολική κοινότητα του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πυλαίας συμμετέχει στην παραπάνω προσπάθεια και καλεί εσάς και τα παιδιά σας να προσφέρετε από την παρακάτω ενδεικτική λίστα προϊόντων:
- Συσκευασμένα είδη τροφίμων: γάλα εβαπορέ, κακάο, άνθος αραβοσίτου, ρύζι(κίτρινο και άσπρο), σάλτσα ντομάτας, μπισκότα, κρουασάν, αλάτι, ξύδι, μπαχαρικά, όσπρια, μέλι, μαρμελάδα, μερέντα, πουρέ, δημητριακά, φρυγανιές, βρεφικές κρέμες και γάλατα, αλεύρι, χυμούς.
- Είδη υγιεινής: σακούλες απορριμμάτων, χλωρίνη, μαλακτικά ρούχων, απορρυπαντικά γενικής χρήσης.
- Είδη οικιακής χρήσης: χαρτί υγείας, χαρτί κουζίνας, αλουμινόχαρτο, διαφανή μεμβράνη, βρεφικές πάνες.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων,
Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών και
Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πυλαίας.
Λίγο γάλα για πολλά παιδιά
Δελτίο
Τύπου: Γιατροί
του Κόσμου | Το
Δένδρο από γάλα μεγάλωσε και
απλώνει τα κλαδιά του σ’ όλη την Ελλάδα
|
ΛΙΓΟ
ΓΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ
Παρασκευή
14 Δεκεμβρίου, στον Πεζόδρομο Αγ. Σοφίας
(πλησίον Τσιμισκή) 16:00-20:00.
Ελάτε
να στήσουμε όλοι μαζί και φέτος ένα
δέντρο από γάλα για να έχουν αυτά τα
Χριστούγεννα όλα τα παιδιά ένα ποτήρι
ζεστό γάλα. Μια μικρή αλλά σημαντική
χειρονομία αγάπης και αλληλεγγύης για
να κρατήσουμε ζωντανό το πνεύμα των
Χριστουγέννων σε μια περίοδο που η χώρα
μας βιώνει ανθρωπιστική κρίση και όλοι
έχουμε ανάγκη να κάνουμε κάτι μαζί
Με
την υποστήριξη των Thessalonistas
και την συμμετοχή της ομάδας κρουστών
του ψυχοθεραπευτικού προγράμματος
πρώην τοξικομανών ‘’ΑΡΓΩ’’,
οι Γιατροί του Κόσμου σας περιμένουμε
στον πεζόδρομο της Αγ. Σοφίας (πλησίον
της Τσιμισκή) μεταξύ 16:00-20:00,
με ένα κουτί γάλα εβαπορέ να γιορτάσουμε
μαζί για τα παιδιά όλου του κόσμου.
Κανένα
παιδί στην Ελλάδα μόνο του αβοήθητο και
απροστάτευτο!!
December 8, 2012
Ας προσπαθήσουμε να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο!
Μακάρι να ήταν έτσι ο κόσμος που ζούμε...Σίγουρα θα μας έκανε να νιώθουμε καλύτερα!
Ας ξεκινήσουμε από τον μικρόκοσμο μας και που ξέρετε...μπορεί να μας προσέξουν και άλλοι και να το κάνουν και αυτοί!
November 27, 2012
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4770878
Καλημέρα σε όλους και όλες...
Σήμερα μόλις διάβασα το παραπάνω άρθρο πραγματικά ένιωσα λίγο άσχημα που παιδάκια σε διάφορες πόλεις της χώρας δεν έχουν ούτε το καθημερινό σνακ για το σχολείο τους....
Ξέρετε αυτό το φαινόμενο δεν είναι σημερινό αλλά οι πράξεις μας πρέπει να αποφασίζονται κάποια συγκεκριμένη στιγμή!!!!!και να ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ
Σκεφτόμουν πως θα μπορούσαμε να συνδράμουμε και εμείς (ως γονείς ) αντίστοιχες οικογένειες της περιοχής μας και του Δήμου μας, και κυρίως τώρα που ενόψει των γιορτών προγραμματίζουμε να οργανώσουμε Χριστουγεννιάτικες γιορτές στο χώρο εργασίας μας, στο σπίτι μας και στο σχολείο μας και να δώσουμε χαρά (ίσως και με τη συνδρομή της Εκκλησίας) σε κάποια παιδιά....
Μία καλή πρόταση ίσως να είναι να συγκεντρώσουμε και να παραδώσουμε σε μία Επιτροπή της Εκκλησίας διάφορα τρόφιμα και γλυκίσματα που θα δώσει σε οικογένειες που αυτοί γνωρίζουν...
Εσείς τι λέτε?
Καλημέρα σε όλους και όλες...
Σήμερα μόλις διάβασα το παραπάνω άρθρο πραγματικά ένιωσα λίγο άσχημα που παιδάκια σε διάφορες πόλεις της χώρας δεν έχουν ούτε το καθημερινό σνακ για το σχολείο τους....
Ξέρετε αυτό το φαινόμενο δεν είναι σημερινό αλλά οι πράξεις μας πρέπει να αποφασίζονται κάποια συγκεκριμένη στιγμή!!!!!και να ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ
Σκεφτόμουν πως θα μπορούσαμε να συνδράμουμε και εμείς (ως γονείς ) αντίστοιχες οικογένειες της περιοχής μας και του Δήμου μας, και κυρίως τώρα που ενόψει των γιορτών προγραμματίζουμε να οργανώσουμε Χριστουγεννιάτικες γιορτές στο χώρο εργασίας μας, στο σπίτι μας και στο σχολείο μας και να δώσουμε χαρά (ίσως και με τη συνδρομή της Εκκλησίας) σε κάποια παιδιά....
Μία καλή πρόταση ίσως να είναι να συγκεντρώσουμε και να παραδώσουμε σε μία Επιτροπή της Εκκλησίας διάφορα τρόφιμα και γλυκίσματα που θα δώσει σε οικογένειες που αυτοί γνωρίζουν...
Εσείς τι λέτε?
Subscribe to:
Posts (Atom)

