December 17, 2012

"Θεοί και Ήρωες της Ελληνικής Μυθολογίας"

Μια πρωτότυπη έκθεση θα φιλοξενηθεί από τις 19 του Δεκέμβρη στο Μύλο. Τίτλος της; «Θεοί και ήρωες της ελληνικής μυθολογίας». H έκθεση καλύπτει τους τομείς των τρισδιάστατων κατασκευών της ζωγραφικής και της γλυπτικής. Στόχος είναι η έκθεση αυτή να επιτελέσει πολιτιστικό και ταυτόχρονο εκπαιδευτικό έργο, που είναι η ουσία της Τέχνης και του Πολιτισμού.
Τα εκθέματα μπορεί να δει   το κοινό κάθε ηλικίας, όπως είναι οι οικογένειες, οι εκπαιδευτικοί, οι  μαθητές-φοιτητές, οι  επιστήμονες, οι  επαγγελματίες και οι φιλότεχνοι.
Το ωράριο λειτουργίας της έκθεσης  είναι:
Τις ημέρες  Δευτέρα έως  και Παρασκευή:  5 το απόγευμα – 10 το βράδυ για το κοινό. Το Σαββατοκύριακο θα είναι ανοικτή από τις 11 το πρωί έως και τις 10 το βράδυ. Είσοδος 5€.
Για περισσότερες πληροφορίες, τηλεφωνείστε στο 2310 551836

December 11, 2012

Συγκέντρωση ειδών για το "Χαμόγελο του Παιδιού"

Σας ενημερώνουμε ότι ο Εθελοντικός Οργανισμός για τα παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού», επιθυμεί να συγκεντρώσει προϊόντα για να καλύψει τις ανάγκες των παιδιών που υποστηρίζει καθημερινά.

Η σχολική κοινότητα του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πυλαίας συμμετέχει στην παραπάνω προσπάθεια και καλεί εσάς και τα παιδιά σας να προσφέρετε από την παρακάτω ενδεικτική λίστα προϊόντων:

  • Συσκευασμένα είδη τροφίμων: γάλα εβαπορέ, κακάο, άνθος αραβοσίτου, ρύζι(κίτρινο και άσπρο), σάλτσα ντομάτας, μπισκότα, κρουασάν, αλάτι, ξύδι, μπαχαρικά, όσπρια, μέλι, μαρμελάδα, μερέντα, πουρέ, δημητριακά, φρυγανιές, βρεφικές κρέμες και γάλατα, αλεύρι, χυμούς.
  • Είδη υγιεινής: σακούλες απορριμμάτων, χλωρίνη, μαλακτικά ρούχων, απορρυπαντικά γενικής χρήσης.
  • Είδη οικιακής χρήσης: χαρτί υγείας, χαρτί κουζίνας, αλουμινόχαρτο, διαφανή μεμβράνη, βρεφικές πάνες.
Τα παραπάνω μπορούν να φέρνουν τα παιδιά στο σχολείο από τις 13-12-2012 έως τις 19-12-2012. Πιστεύουμε ότι η ευαισθησία και η κινητοποίηση των παιδιών θα συμβάλει ουσιαστικά στην πραγματοποίηση του παραπάνω σκοπού, ενόψει μάλιστα και των εορτών των Χριστουγέννων.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων,

Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών και
Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πυλαίας.

Λίγο γάλα για πολλά παιδιά

Δελτίο Τύπου: Γιατροί του Κόσμου | Το Δένδρο από γάλα μεγάλωσε και απλώνει τα κλαδιά του σ’ όλη την Ελλάδα |

ΛΙΓΟ ΓΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου, στον Πεζόδρομο Αγ. Σοφίας (πλησίον Τσιμισκή) 16:00-20:00.

Ελάτε να στήσουμε όλοι μαζί και φέτος ένα δέντρο από γάλα για να έχουν αυτά τα Χριστούγεννα όλα τα παιδιά ένα ποτήρι ζεστό γάλα. Μια μικρή αλλά σημαντική χειρονομία αγάπης και αλληλεγγύης για να κρατήσουμε ζωντανό το πνεύμα των Χριστουγέννων σε μια περίοδο που η χώρα μας βιώνει ανθρωπιστική κρίση και όλοι έχουμε ανάγκη να κάνουμε κάτι μαζί

Με την υποστήριξη των Thessalonistas και την συμμετοχή της ομάδας κρουστών του ψυχοθεραπευτικού προγράμματος πρώην τοξικομανών ‘’ΑΡΓΩ’’, οι Γιατροί του Κόσμου σας περιμένουμε στον πεζόδρομο της Αγ. Σοφίας (πλησίον της Τσιμισκή) μεταξύ 16:00-20:00, με ένα κουτί γάλα εβαπορέ να γιορτάσουμε μαζί για τα παιδιά όλου του κόσμου.

Κανένα παιδί στην Ελλάδα μόνο του αβοήθητο και απροστάτευτο!!




December 8, 2012

Ας προσπαθήσουμε να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο!


Μακάρι να ήταν έτσι ο κόσμος που ζούμε...Σίγουρα θα μας έκανε να νιώθουμε καλύτερα! 
Ας ξεκινήσουμε από τον μικρόκοσμο μας και που ξέρετε...μπορεί να μας προσέξουν και άλλοι και να το κάνουν και αυτοί!

November 27, 2012

http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4770878


Καλημέρα σε όλους και όλες...
Σήμερα μόλις διάβασα το παραπάνω άρθρο πραγματικά ένιωσα λίγο άσχημα που παιδάκια σε διάφορες πόλεις της χώρας δεν έχουν ούτε το καθημερινό σνακ για το σχολείο τους....
Ξέρετε αυτό το φαινόμενο δεν είναι σημερινό αλλά οι πράξεις μας πρέπει να αποφασίζονται κάποια συγκεκριμένη στιγμή!!!!!και να ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ
Σκεφτόμουν πως θα μπορούσαμε να συνδράμουμε και εμείς (ως γονείς ) αντίστοιχες οικογένειες της περιοχής μας και του Δήμου μας, και κυρίως τώρα που ενόψει των γιορτών προγραμματίζουμε να οργανώσουμε Χριστουγεννιάτικες γιορτές στο χώρο εργασίας μας, στο σπίτι μας και στο σχολείο μας και να δώσουμε χαρά  (ίσως και με τη συνδρομή της Εκκλησίας) σε κάποια παιδιά....
Μία καλή πρόταση ίσως να είναι να συγκεντρώσουμε και να παραδώσουμε σε μία Επιτροπή της Εκκλησίας διάφορα τρόφιμα και γλυκίσματα που θα δώσει σε οικογένειες που αυτοί γνωρίζουν...
Εσείς τι λέτε?

November 23, 2012

Οι πρώτες ευχές!

Οι πρώτες χριστουγεννιάτικες ευχές έρχονται από μια μαθήτρια της Ε' τάξης.

Για μένα αυτή η κάρτα έχει ιδιαίτερη αξία, γιατί η μικρή την έφτιαξε μόνη της χωρίς τη δική μου βοήθεια και μετά από δική της προσωπική ενασχόληση και πειραματισμό με την εφαρμογή pixton στην οποία της έδωσα λογαριασμό.

Ένα μεγάλο μπράβο από εμένα και μια ευχή να στείλει και σε εμάς δώρα ο Άη Βασίλης. Ή μήπως δεν ήμασταν καλά 'παιδιά';
:)


November 22, 2012

Το Όνειρο του Σκιάχτρου

Αν θέλετε να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό του kidsweb.gr και να έχετε την πιθανότητα να κερδίσετε 3 διπλές προσκλήσεις για την παράσταση της Κυριακής 25 Νοεμβρίου, ώρα 11:30πμ για την παράσταση "Το όνειρο του σκιάχτρου" που παίζεται στο ΟΛΥΜΠΙΟΝ
πατήστε εδώ