October 17, 2011

Έχει κανείς ιδέα τι έχει γίνει με το σχολικό του σχολείου μας;

Σήμερα το πρωί που άφηνα την κόρη μου είδα τυχαία να σταματάει μπροστά στην είσοδο του σχολείου μας ένα μπορντό λεωφορείου που έγραφε στις πλαϊνές πλευρές ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ. “Λες να είναι το λεωφορείο που μας λέγανε;” αναρωτήθηκα, αλλά θεώρησα ότι αφού είχα υπογράψει την υπεύθυνη δήλωση που δήλωνα ότι το σπίτι μου απέχει παραπάνω από 1200μέτρα και ότι θέλω το παιδί μου να χρησιμοποιεί το λεωφορείο εφόσον αυτό υπάρχει, απώθησα την σκέψη μου και κατέληξα ότι θα κάνω λάθος. “Σύμπτωση θα είναι” σκέφτηκα και συνέχισα για την δουλειά μου.
Έλα όμως που το μεσημέρι που πήγα να παραλάβω το παιδί, νάτο πάλι το ίδιο μπορντό λεωφορείο μπροστά μου. “Να δεις που θα έχει ξεμείνει εδώ από το πρωί” είπα στον εαυτό μου και κατευθύνθηκα προς την τάξη της κόρης μου. Πέτυχα τυχαία τον διευθυντή μας κο. Καραγιοβάννη Δημήτρη στον διάδρομο οπότε του έκανα την εξής ερώτηση “Συγγνώμη κ. Διευθυντά, το λεωφορείο που είναι από το πρωί μπροστά στην είσοδο του σχολείου, τι είναι;” Και μου απαντάει γεμάτος περηφάνια ο άνθρωπος “Μα το σχολείο μας έχει πλέον λεωφορείο!” “Και εγώ που είχα συμπληρώσει και δηλώσει ότι θέλω το παιδί μου να χρησιμοποιεί το λεωφορείο γιατί δεν ειδοποιήθηκα από κάποιον αρμόδιο;”
Ιδού το ερώτημά μου,λοιπόν. Πότε και ποιος ειδοποίησε ότι θα μπει σχολικό; Και βάση ποιον κριτηρίων έγινε η επιλογή των μαθητών . Αν γνωρίζετε κάτι, παρακαλώ πείτε μου και εμένα μπας και βγάλω άκρη.


Ευχαριστώ πολύ!

No comments:

Post a Comment